ZAUFANIE I BEZPIECZEŃSTWO Zaufanie jakim Klienci obdarzają Skarbnicę Narodową jest dla nas bardzo ważne. W tym dokumencie chcemy poinformować, w jaki sposób uaktualniliśmy politykę ochrony danych naszych Klientów oraz w jaki sposób gromadzimy, przechowujemy, przetwarzamy i chronimy dane Klientów, którzy ufają Skarbnicy Narodowej.


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Jak długo trzeba czekać na przesyłkę z zamówioną monetą/medalem? Zamówiony produkt jest wysyłany do Klienta najpóźniej w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Ile kosztuje dostawa zamówionych produktów? Koszty pakowania i przesyłki naliczane są w zależności od wartości koszyka. W przypadku gdy wartość koszyka: jest mniejsza niż 1000 zł...
Regulamin sklepu obowiązujący od 25 maja 2018 r.

Jak i gdzie można zwrócić monetę/medal? Jeśli przesłany produkt nie spełnia oczekiwań można go odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Przesyłkę należy odesłać na adres Skarbnicy Narodowej. Aby przyspieszyć proces rejestracji zwrotów można odesłać produkt na adres: Przegródka Pocztowa 47, 02-696 Warszawa 113. Do przegródki pocztowej trafiają...