Numizmatyka – kolekcjonerskie monety złote i srebrne dostępne w sklepie numizmatycznym

Zaloguj

Moje konto:

801 811 800
Koszyk jest pusty

Jak i gdzie można zrezygnować z zakupu?

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży mogą Państwo złożyć w dowolnej formie - kierując je:

  • listownie na adres: Skarbnica Narodowa, Skrytka Pocztowa 52, 02-696 Warszawa 113
  • elektronicznie na adres e-mail: bok@skarbnicanarodowa.pl
  • telefonicznie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta
  • lub osobiście – w naszej siedzibie

Gdzie należy odesłać produkt?

W zależności od formy wysyłki, produkt należy odesłać na jeden z poniższych adresów:

Przesyłka pocztowa:
Skarbnica Narodowa
Skrytka Pocztowa 52
02-696 Warszawa 113

Przesyłka kurierska:
Skarbnica Narodowa
Al. Jana Pawła II 19
00-854 Warszawa

Koszty przesyłki pokrywają Państwo (jeżeli skorzystacie Państwo z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, to zgodnie z prawem ponosicie bezpośrednie koszty zwrotu towaru).

Czy możliwe jest odstąpienie od umowy bez podania przyczyny?

Tak, mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez konieczności podawania przyczyny - w terminie 14 dni od dnia otrzymania:

  • pojedynczego produktu,
  • pierwszego produktu z kolekcji,
  • każdego kolejnego produktu z kolekcji.

Gdzie znajduje się formularz odstąpienia od umowy?

Formularz odstąpienia od umowy znajdą Państwo w przesyłce z zamówionym produktem (jest integralną częścią dokumentu pt.: „Ogólne Warunki Umowy Sprzedaży”). Można go również pobrać TUTAJ.

Jak zgłosić reklamację towaru?

Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z umową sprzedaży odbierzemy go od Państwa na nasz koszt.

W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ustalimy wówczas dogodny sposób przekazania produktu:

  • Telefon: 801 811 800 lub 22 445 59 99
  • E-mail: bok@skarbnicanarodowa.pl
  • Listownie na adres: Skarbnica Narodowa, Skrytka Pocztowa 52, 02-696 Warszawa 113
  • Osobiście - w siedzibie naszej firmy

*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora