Jak i gdzie można zrezygnować z zakupu?
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży mogą Państwo złożyć w dowolnej formie - kierując je:
- listownie na adres: Skarbnica Narodowa, Skrytka Pocztowa 52, 02-696 Warszawa 113
- elektronicznie na adres e-mail: bok@skarbnicanarodowa.pl
- telefonicznie za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta
- lub osobiście – w naszej siedzibie
Gdzie należy odesłać produkt?
W zależności od formy wysyłki, produkt należy odesłać na jeden z poniższych adresów:
Przesyłka pocztowa:
Skarbnica Narodowa
Skrytka Pocztowa 52
02-696 Warszawa 113
Przesyłka kurierska:
Skarbnica Narodowa
Al. Jana Pawła II 19
00-854 Warszawa
Koszty przesyłki pokrywają Państwo (jeżeli skorzystacie Państwo z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, to zgodnie z prawem ponosicie bezpośrednie koszty zwrotu towaru).
Czy możliwe jest odstąpienie od umowy bez podania przyczyny?
Tak, mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez konieczności podawania przyczyny - w terminie 14 dni od dnia otrzymania:
- pojedynczego produktu,
- pierwszego produktu z kolekcji,
- każdego kolejnego produktu z kolekcji.
Gdzie znajduje się formularz odstąpienia od umowy?
Formularz odstąpienia od umowy znajdą Państwo w przesyłce z zamówionym produktem (jest integralną częścią dokumentu pt.: „Ogólne Warunki Umowy Sprzedaży”). Można go również pobrać TUTAJ.
Jak zgłosić reklamację towaru?
Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z umową sprzedaży odbierzemy go od Państwa na nasz koszt.
W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Ustalimy wówczas dogodny sposób przekazania produktu:
- Telefon: 801 811 800 lub 22 445 59 99
- E-mail: bok@skarbnicanarodowa.pl
- Listownie na adres: Skarbnica Narodowa, Skrytka Pocztowa 52, 02-696 Warszawa 113
- Osobiście - w siedzibie naszej firmy
*Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora