Bezpieczeństwo i zdrowie Klientów oraz pracowników to dla Skarbnicy Narodowej kwestie priorytetowe. Dlatego, zgodnie z zaleceniami, dostosowaliśmy nasze działania do obecnej sytuacji

Przesyłki

W naszych magazynach wdrożyliśmy zasady dystansu społecznego i bardzo wysokie standardy higieniczne, zapewniając bezpieczeństwo pracowników i przesyłek dla Klientów. Większość naszych przesyłek realizowana jest przez Pocztę Polską bezpośrednio do skrzynek pocztowych i nie wiąże się z koniecznością odwiedzenia urzędu pocztowego.

Dokładamy wszelkich starań, by przesyłki docierały jak najszybciej i bez zakłóceń.

Płatności

Zachęcamy do regulowania płatności online, bez konieczności wychodzenia z domu. Usługa jest dostępna przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Wystarczy posiadać kartę płatniczą bądź konto bankowe z dostępem do płatności online. Instrukcja dot. płatności online znajduje się na stronie: www.skarbnicanarodowa.pl/platnosci-instrukcja

Zmiany

  • W związku z większym obciążeniem linii telefonicznych czas oczekiwania na połączenie może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.
  • W najbliższym czasie nie będą możliwe wizyty w Biurze Obsługi Klienta Skarbnicy Narodowej.
  • Przygotowanie odpowiedzi na e-mail lub list może potrwać dłużej niż zwykle, zapewniamy jednak, że odpiszemy na każdą wiadomość.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta.

Namawiamy do pozostania w domach, troskę o siebie i innych. Życzymy zdrowia, energii i wytrwałości.

Zespół Skarbnicy Narodowej