Numizmatyka – kolekcjonerskie monety złote i srebrne dostępne w sklepie numizmatycznym

Zaloguj

Moje konto:

801 811 800
Koszyk jest pusty

Jak i gdzie można zwrócić monetę/medal?

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży można przesłać w dowolnej formie: na adres Skarbnica Narodowa, Skrytka Pocztowa 52, 02-696 Warszawa 113, drogą elektroniczną na adres bok@skarbnicanarodowa.pl, złożyć je za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, lub osobiście w siedzibie firmy.

Jak i gdzie można zwrócić monetę/medal?

Produkt można przesłać na jeden z adresów:

  • Przesyłką pocztową:
    Skarbnica Narodowa
    Skrytka Pocztowa 52,
    02-696 Warszawa 113

  • Przesyłką kurierską:
    Skarbnica Narodowa
    Al. Jana Pawła II 19
    00-854 Warszawa

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

Czy mogę odstąpić od umowy bez podania przyczyn?

Tak, można odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania pojedynczego produktu, pierwszego produktu z kolekcji albo każdego kolejnego produktu z kolekcji.

Gdzie znajdę wzór odstąpienia od umowy? 

Wzór odstąpienia od umowy dostarczamy Klientowi w przesyłce z zamówieniem. Można go również pobrać TUTAJ.

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację na otrzymany produkt?

Jeżeli produkt nie jest zgodny z umową sprzedaży, odbierzemy go od Klienta na nasz koszt.

Prosimy o kontakt z nami, ustalimy wówczas szczegóły przekazania produktu do reklamacji:

* koszt 1 minuty połączenia zgodny ze stawkami operatora