12 i 13 grudnia w Warszawie odbyła się VII edycja konferencji Customer Experience Transformation, czyli najważniejsze w Polsce wydarzenie poświęcone tematyce analizy doświadczeń klienta oraz budowania strategii opartych na głosie klienta. Po raz pierwszy wśród prelegentów pojawiła się Anna Partas ze Skarbnicy Narodowej, która opowiedziała o tym, jak pracujemy z głosem klienta i jak dbamy o jego dobre doświadczenia z naszą firmą.

"Od marca 2020 roku żyjemy i pracujemy w ciągle zmieniających się warunkach. VUCA, czyli zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność stały się stałymi elementami codzienności, a nie jedynie przepowiadaną przyszłością. Już w zeszłym roku obserwowaliśmy rosnącą potrzebę firm, by poznać klienta i jego perspektywę. Ten trend utrzymuje się nadal – firmy diagnozują doświadczenia swoich klientów i pracowników oraz mapują ich podróże. Podejście Customer Experience oferuje jeszcze jedno narzędzie wspierające firmy w poznawaniu klientów: Program Głosu Klienta, czyli ang. Voice of Customer Program. Program, który oznacza stałe bądź cykliczne analizowanie głosu klienta (głównie niezamówionego) i wdrażanie usprawnień na tej podstawie - czytamy na stronie Pulsu Biznesu, który był głównym organizatorem konferencji.

Partnerem merytorycznym wydarzenia była firma CustomerMatters.

Warto podkreślić, że Skarbnica była na konferencji jedyną firmą średniej wielkości. Anna Partas wystąpiła pierwszego dnia, który był poświęcony tematowi analizy i wykorzystania głosu klienta (pomiar doświadczeń, analiza jakościowa głosu klienta).

Drugi dzień był poświęcony zarządzaniu customer experience i budowaniu tej kompetencji w organizacji.

Poza Skarbnicą Narodową prezentowały się między innymi: Lux Med, Millenium Bank, Echo Investment, M Leasing czy x-kom. To były dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy.

Skarbnica Narodowa bada satysfakcje klientów od 2019 roku.