W dowód uznania za lojalność i wieloletnią współpracę Poczta Polska wręczyła swoim kluczowym kontrahentom nagrody. Po dwóch latach pandemii i ograniczeń z nią związanych w Zamku Ujazdowskim odbył się „Dzień Klienta Poczty Polskiej”. Skarbnica Narodowa otrzymała statuetkę Nagroda Prospera w kategorii „Najdłuższa współpraca”.

W wydarzeniu wzięli udział najwięksi partnerzy biznesowi Poczty Polskiej, przedstawiciele instytucji administracji państwowej, prezesi korporacji, członkowie zarządów oraz kluczowi klienci Poczty Polskiej i ich opiekunowie.

"W sumie wręczono 12 nagród, a my znaleźliśmy się w gronie takich klientów jak mBank, PGNiG, ERGO Hestia i Żabka. W naszej kategorii byliśmy jedyni" – powiedział Dariusz Skorulski, który w imieniu firmy odebrał statuetkę.

To dla nas ważna nagroda, podkreślająca, że Skarbnica Narodowa to firma godna zaufania i zorientowana na dobre i trwałe relacje. Poczta Polska jest już naszym partnerem od szesnastu lat. Bardzo cenimy sobie tę współpracę.